2008/03/02

مش عارف أحبك أكتر

-
-
مش عارف أحبك أكتر .. من اللى شايله فى قلبي ليك
كل كلمة حب عندي .. مش هتوصف خوف عليك
يا حبيبي , كل أملي .. نظره الحب في عينيك
-
ليه كل عيوني ما تلمح قمر السما .. بتفكر فيك
ليه كل ما أغني أنا غنوه بقول يا حبيبي و بحكي عليك
ليه كل ما بكتب قصه أنا بكتب عن سهري ف لياليك
-
حبيبي .. مش عارف أحبك أكتر
والشوق عمال بيكبر
يا حبيبي تعالى نحلم .. و نكون سوا
حبيبي .. مش عارف أحبك أكتر
فى عينيك يا حبيبي بسهر
يا حبيبي قرب اكتر .. عيش الهوا
-
ليه كل ما برسم قلب انا بكتب اسمك دايب فيه
ليه كل ما بحلم حلم بشوفك .. انت قمر لياليه
ليه كل ما بلمس ورد .. تكون صورتك يا حبيبي عليه
-
مش عارف أحبك أكتر
كل كلمه يا حبي أصغر
انها توصف .. تعبر
عن غرامى وشوقي ليك
-
-
-
طنــــطاوي
-

4 comments:

CALM CAT said...

احساسك رائع
ماشاءاله عليك
احب اقولك اننا عملنا مدونه ننافس فيها مدونتك :)))))) طبعا العين لا تعلى على الحاجب احنا عملناها من حبنا فى اللى بتكتبه و سميناها
tender-rose-fans.blogspot.com
ياريت تشرفنا بالزياره لاننا ناوين نعملها مجال لنقد ومناقشه كتاباتك يا دكتور
يزداد احترامنا وتقديرنا لك يوما بعد يوم

Tener Rose Fans said...

تاكيدا على كلام دودو
صدقو لما قالو انك فنان متعدد المواهب يا دكتور وكان يشرفنا اكيد اننا نكون اصدقاء طوال السبع سنين دول لكن تتعوض باذن الله

Dr.TANTAWY said...

calm cat


اهلا بيكى يا دكتوره
والله لو عامله مدونه تنافسى فيها المدونه اكيد دى حاجه جميله و ربنا يوفقكم لان كل واحد ليه اسلوبه الخاص اللى اكيد ليه حد يحبه و يتابعه ويقراه
لكن اللى شايفه ان دى مش مدونه تنافسها دي مدونه تزمر وتطبل وانا بصراحه مش بحب كده

ياريت لما ادخل المدونه تانى الاقى حاجات انتو اللى كاتبينها .. مش مجرد كلام عنى ..وياريته حتى يكون نقد لبوستات كاتبها اهى تبقى مهضومه شويه انما هى حتى مرتقتش لمستوى النقد .. دى اذا كان حتى اللى انا بتكتبه ده يستاهل انه يتنقد وانا معتقدش

شكرا على كلماتك وعلى مجهودك واتمنى انك تقتنعى بكلامي وتحاولو تكتبوا حاجات تعبر عنكم انتو مش مجرد كلام مجاملات لا هيودى ولا يجيب

Dr.TANTAWY said...

tender rose fans


طبعا مش هكرر تانى كلامى اللى قلته وياريت تقريه

الشرف ليه اكيد انتى اتعرف بأي حد .. واكيد تتعوض ان شاء اللله

تحياتي