2009/07/09

حالة حب

-
حالة حب جميلة .. ولدّتها لديّ أغنيات " أنغام " الجديدة
-
ألبوم أنغام .. نفسي أحبك .. يستحق فعلا الاستماع إليه
-
من أفضل تلك الأغنيات كانت .. لو أعيش معاك .. ضيّ عنيك .. والله حلوه
-
-
لو أعيش معاك
-
ياه .. لو أعيش معاك باقى الحياة
و ف حضنك عمري أكمله
ياه .. أهه ده اللى انا عشت بتمناه
و أكتر م اللى اتخيله

-
شايفاك بعنيه و من حياتي خدتني
لمساك بإيديه و غضب عني وحشتنى
مبقاش في غيرك ف الحياه بيضمني

-
ياه .. أنا مش هقول ع اللى انا حساه
إحساس جديد أنا بعرفه
لا .. في كلام بيتوه ويضيع معناه
يا حبيبي لما بنوصفه

-
نتكلم ليه .. وليه نضيع وقتنا
ده هوانا حبيبي حاجه أكبر مننا
وأنا لو هقول محتاجه أعيش مليون سنه

-
ياه .. لو عدى اليوم وأنا مش وياك
في إيه ف الدنيا يعوضه
ياه .. هيعيش دايما قلبي ف هواك
ولايمكن حاجه هتبعده
-
-
-
ضي عنيك
-
شعوري و كل احساسي .. خدوني أنا ليك
بقيت اقربلي من نفسي .. وبموت أنا فيك
حبيبي الدنيا ضحكتلي .. بضي عنيك
ده أنا عمري اللى كان قبلك .. معشتش فيه

-
حياتي .. حبيبي وأنا جنبك .. مبحسبهاش
و عمري .. يعدي يا ف قربك .. يا إما بلاش
ده أنا وياك .. بحس حاجات محستهاش

-
بحبك حب يا حبيبي .. ولا بعده كلام
و راحة قلبي أنا لقيتها .. ف أحلى غرام
يا فرحة قلبي فى إيديه .. كل الاحلام
أنا عمري اللى كان قبلك .. معشتش فيه
-
-

1 comment:

gege said...

مساء الخير .....

اخيار جميل لأرق فنآنه و لآرق صوت

و خصوصا اغنيه نفسي آحبك

سبحان الله الذوق واحد

دمت بخير

و تقبل مروري المتقاطع

جي جي