2008/07/03

يحسدونني عليكِ

-
غريب أمرهم .. يحسدونني عليكِ .. كل من يعرفني صار الآن يحسدني عليكِ ... من قبل حتى أن يعرفوكى !! .. يحسدونني على حالة الحب التي أعيشها .. على إحساسي المختلف بالأشياء .. على إقبالى نحو الحياة .. على الكلمات التي لا أتوقف عن كتابتها تحكى عنكِ وعن حبٍ جامح لا استطيع ان اكبحه .. الأدهى انهم صاروا يحسدونني على أننى وجدت فتاة أحبها بهذه الصورة .. أعشقها حتى صارت النور لعيوني .. والأمل لقلبي .. والابتسامة التي لا تفارق جبينى .. يحسدونني أنى للمرة الاولى اشعر بالنقم على نفسي .. اتمنى لو كنت شخصا اخر كامل بدون عيوب .. لأن فتاة مثلك لا تستحق سوى شخصٍ متميز كما هو أنتِ
-
يحسدونني بهذا القدر ولم يروكِ ... فماذا لو رأوكى
-
-

5 comments:

CALM CAT said...

انا و صحابى شخصيا بنقر عليكو كل يوم ميت مره :)

انت بتهرج يا دكتور
عايزنا نشوف كل الكلام اللى بيتكتب ده ومنحسدهاش

المهم ربنا يوفقكو

حـــلـــم كـــان said...

والله انا لسه امبارح بقول انا واختى يابخت اللى بيبحه الكلام الجامد ده دى ماتكون كنت حاسس يادكتور

Anonymous said...

مش عارفة عمالة اقرا البوست وانا مبتسمة كده ليه
:)

مها ميهوووو

Dr. Tantawy said...

calm cat
قلب المحيط
احسن تستاهل



قل اعوذ برب الفلق . من شر ما خلق :))) اعوووووذ بالله منكم هههههه

بطوط حبوب said...

هههههههههههههه

من ناحيه بنحسدك بنحسدك

ال بالحق هى ملهاش اخت
هههههههههههههههه

ربنا يبعد عنك الحساد يااااااارب