2008/08/30

رمضان كريم

-
رمضان كريم
-
يا ترى كل واحد جاب فانوس ؟؟
-
-

12 comments:

Straightforward said...

الله أكرم يا طنطاوى
كل سنة وانت طيب
وكل رمضان وانت بخير
بالنسبة للفانوس .. انا محدش جابلي :(

متجيبلى انت يا طنطاوى فانوس ولا اتنين هدية واحد بشمعة والتانى بيغنى

قولي بقة انت جبت فانوس ولالاء؟

CALM CAT said...

رمضان كريم يا افندينا

انا عايزه فانوس الله يكرمك يا بيه :(

هستنا فانوسك

Anonymous said...

يختيييييييييييييييي

ما جبتش ،، ده على اساساني بجيب واحد كل سنة ولا ايه؟؟

كل سنة وانت طيب ونطلع من رمضان مغسولين نضاف حلوين زي الفل

ربنا يجمعنا ع الخير مغفور لنا

ياللا دعوتين حلوتين
مش خسارة فيك

رمضان كريم أوي

مها ميهوووو

Enas Anany said...

كل سنة وانت طيب يا دكتور
ورمضان كريم
اه انا خطيبي جابلي الفانوس... بس لو عاوز تجبلي واحد كمان انا ماعنديش مانع هههههههه
ربنا يجعله خير عليك وعلينا

RARA said...

كل سنه وانت طيب يا دكتور .. انا لسه مش جبت الفانوس كان في حد هيجيبو بس تقريبا كده نسي في وسط الزحمه :( يلا بأا الاقصد كل سنه وانت طيب

Mai Kamel said...

الله اكرم
كل سنة وانت اطيب من كل سنة يارب
:)))

Crazy Nemo said...

ana mgebtsh lesa bs isa oraeb hgeb
bs ana 3ndy kaza fanos y3ni kano mn el snen eli fatet :D f rasethom f rokn f el bet
ramdan karem

Straightforward said...

ادى رمضان جه
وقرب يخلص ورمضان اللى بعديه قرب
وانت ولا حس ولا خبر
انا مبطمنش للغياب دا
مكنش فانوس دا اللى طلبته هدية
خلاص بلاش فوانيس ابقى هات حقى ناشف
يارب يكون المانع خير
ولا دى اجازة بمناسبة رمضان ؟

سمر الشافعى said...

على فكره بقى الفانوس اللىفالصوره دا فانوس العامود اللى على اول الشارع مش فانوس رمضان هههههههههه

انتى فين ربنا استجاب لدعوتى وحقق امنيتى الغاليه بمناسبه رمضان وريحنى ولا ايه

سمر الشافعى said...

بس يعنى سؤال يطرح نفسه على الساحه ليه كل اللى بيعلقو بنات هيا الرجاله خلصو حتى فالمدونات كمان

hanan khorshid said...

كل سنة و إنت طيب د/طنطاوى
أنا أول مرة ازور المدونة دى
و بجد رائعة
كلماتك تذوب رقة و عذوبة
و براعة فى مس الجزء الابعد فى أنفسنا
و إختيارك للصور حلو اوى
حلو أوى (مش عايز اتعذب تانى )
و التردد و اللينكات الى فيه حلو أوى و فعلا انا وصلتله فالوقت المناسب
و طبعا احلى تدوينة و الى اتعرفت على المدونة عن طريقها
(لأن بداية العمر لحظة ) حلوة اوى بجد
مدونة رائعة
و لك تحياتىة و اعجابى
كل سنة و انت طيب
و رمضان كريم

CALM CAT said...

انت فين يا عرب
رمضان كريم
اظهر وبان عليك الامان