2007/01/19

طلبتكي

طلبتكي ان تكوني انت سيدتي .. و آمرتي
وضحكة عمري الفاني
و زهرة كل أوطاني
اردتك انت فاتـنتي
اقدم كل ايامي
اقدمها لكي أنتي
اريدك نور وجداني
اردت الشمس في كفي لأرضيكي
اردت الكون اهديكي
اطير به وآتيكي
تداري كل آلامي
فكم غرتني الدنيا
و كم عبثت بأحلام
و طرحتني .. و جذبتني
وصاغت حكم اعدامي
وجئت اليوم اطلبك .. لتحييني
تزيلي عني اوهامي
تعيدي رسم احلامي
بيدك .. خطي لي دربا
و كوني فيه عنواني
بيدك كوني لي أسرا
و كوني فيه سجاني
امامك جئت في وهن
اريدك ان تقويني
وتحييني
تداويني
او انفيني
بعيدا في اراضيكي
فهذا جل آمالي

1 comment:

Anonymous said...

بسم الله
نفتتح التعليقات وكل واحد يقول رأيه ومايخفش......
الابيات التحفه دي ودا مش غريب علي الدوك بتفكرني بأغنيه سميره سعيد....
اويني بيك اوي قلبي عشان يعيش قلبي بعدك مايسويش من زمان انا بستناك
بس علي فكره انا بكره الاغنيه دي...
وياريت الشخص اللي عمال يحب علي نفسه دا يخليه جامد كده ومش واقع زي شباب اليومين دول بيدوخوا بسرعه وعايزين اسعافات اوليه طول الوقت ...وياريت لو الشاب من دول سخسخ ادام البت اللي بيحبها تبقي حكايه ملهاش نهايه ال ايه عشان يصعب عليها وتبدأ تقع في دباديبه...بس احب اقول للشاب اللي مسخسخ ده احنا افشين حركاتك كويس حتي لو قلت ارمي نفسي في النيل علشانك..خليك جامد كده وبلاش الهبل الي انت بتقوله ده خلي عندك كرامه كده...وربنا معاك(الكلام ده مش طبعا ليك يا دوك)
(butterfly)