2008/06/19

علشـانك

-
لو زعلانه
لو كان الحزن .. قرّيـب منــك
لو ليله سهرانه ويــــا همـّـك
والدمعه تــــــلازمك
ازاي راح اعيش ؟؟

-
لو تعبانه
لو قلبك كان قلقان .. محتار
لو روحك عايشه فى وسط النار
حاسه بمـــــرار
وغيرك انتى مليش ؟؟

-
علشانك انتى اهد الدنيا .. ابنيلك حلم جديد
علشانك ممكن اضيع عمري .. ويهون العمر اكيد
علشانك .. انا هتحدى الكون .. طلباتك جاهزه و مهما تكون
علشانك .. اجيب الحلم فى ثانيه .. لو حتى بعيد

-
لو كان في ايديه اشيل الدمعه .. اللى في عينيكي
لو كان في ايديه اقيدلك شمعه .. تملى الدنيا عليكي
لو كان في ايديه اجيب الشمس .. تنورلك لياليكي
لو كان في ايديه أضمك ليه .. أنا روحي هتفرح بيكي

-
علشانك ممكن اكون فنان .. وارسم عينك يا أميرتي
علشانك صوتي يغني كمان .. هيصالحك لو يوم غيرتي
علشانك انا هعمل الحان .. هنغني ولا يمنعنا مكان
علشانك هفضل جنبك انا عمري .. لو مهمـا كبرتي

-
-
-
طنـطـــــاوي
-

9 comments:

بطوط حبوب said...

يا يختها بيك

CALM CAT said...

ely edak yedena ya m3alem ;)
3oqbalnaaaaaaaa

Princess said...

جميل جدا كلمات رقيقة جدا وفيها ارهف الاحاسيس

CALM CAT said...

eldoctooor fe mostashfa ya gma3a plzzzzzzzzzz ed3olo :((

Straightforward said...

calm cat

انا مش قادرة اقولك انتى قلقتينا وخضتينا قد ايه .. ياريت تطمنينا الدكتور ماله وعنده ايه ودخل المستشفى ازاى وامتى وليه ؟؟
وياترى ازيه دلوقتى وحالته عاملة ايه

ياريت تطمنينا لانك بجد قلقتينى جدا

Straightforward said...

ربنا يسترها معاك يا دكتور وتقوم بالسلامة .. انا دايما بدعيلك والله
ربنا يطمنا عليك وترجع لنا بألف سلامة

mai said...

ايه اللى حصل يا جماعه ؟؟؟؟؟؟
ايه الرعب ده
ايه اللى حصل لطنطاوى ؟؟؟؟؟؟

mai said...

انت اتحسدت ولا ايه
سلامتك

Dr. Tantawy said...

i am OK
kanet 7aga baseta
motshakeren 3al faday7 ya doktora :((