2008/06/05

كانيلونى

-
ربما لا تعلمون .. أنا أحب المأكولات الايطاليه
-
وصفة اليوم : دقيق و لبن وبيض .. وقليل من الزيت
-
اليوم صنعت بيدي عجينه الكانيلونى
-
أعتقد أنها كانت جيدة .. إلى حد ما
-
إحساس غريب أن تصنع شيئا بيديك وأنت تعلم أنها تحبه
-
لحظات رائعة هي التي تتخيل فيها يوما تصنعان فيه الكانيلونى سويا
-
ستكون هي وقتها أول من يتذوق ما أصنعه
-
لن انتظر ردة فعلها على الكانيلوني الذي صنعته
-
قبل أن ترتسم نظرات الدهشه على وجهها
-
قبل أن تضحك وتقول .. أرجوك لا تكررها
-
سأنطق أنا .. وأقول لها ... بحبك
-
-

3 comments:

CALM CAT said...

مش عارفه اقولك ايه يا دكتور بس هوه لو فى واحده بتحب واحد و خلاص فاض بيها وعايزه تقوله وخايفه من رد فعله تعمل ايه خصوصا انها حاولت كتير تلفت انتباهه وهوه مش فاهم او زى ما تقول ممكن مش عايز يفهم برضك

كراكيب said...

ححححححححححححح "دي تنهيدة كبيرة" ده اللي اقدر ارد عليك بيه
انا عايزة ادوق الكانيلوني وانا مالي وانا مالي وانا ماااالييييي

Dr. Tantawy said...

calm cat
---------
سواء حاولت تلفت انتباهه او هوه بيستعبط ومش عايز يفهم يبقى فى الحالتين الموضوع مش هيبدأ والاحسن انها تفكر فى نفسها افيد .. ده رأئي




كراكيب
-------
لما اعمل المره الجايه هعزمك ان شاء الله هههههه على فكره هوه سهل اوي

اهلا بيكي